elig elig
1447
BLOG

Naszeblogi.pl, a Niezalezna.pl - niepożądane skutki zmian

elig elig Rozmaitości Obserwuj notkę 2

  Jutro [24.02.2017] miną dwa tygodnie od modernizacji portalu Naszeblogi.pl.  Dziś pod moją wczorajszą notką {TUTAJ} pojawiły się dwa komentarze:

  "23-02-2017 [01:45] - Zygmunt Korus | Link: Droga Elig, ja całkiem obok..
nowy
Droga Elig, ja całkiem obok... Co jest z rotowaniem wpisów wg kolejności poprzez frontową stronę pod newsami na Niezależnej? Sądząc po liczniku zdaje się, że trzeba będzie się z tego forum zabierać (mam spadek z 6000 do 400). Komuś bardzo na tym zależy, żeby nie można było wejść do tej samej rzeki, która płynęła wartkim nurtem i była czysta (więc upuścił do normalnej wody pitnej trochę szamba)... Teraz każdego, na to mi wygląda,  Admin może wrzucić wg własnego widzi mi się, do studni. Tak mnie ongiś po paru tekstach o Smoleńsku zamrożono na S(r)alonie24 - pod zakładką "niby jest, ale zniknięty". A tutaj o co poszło? Komu i za co na razie przygrażają?
Ukłony

 23-02-2017 [13:37] - eska | Link: Przestało lecieć po kolei, a
nowy
Przestało lecieć po kolei, a ludzie nie wiedzą, więc czytają tylko polecone.
Zapraszam TUTAJ(link is external)(link is external), dopiero zaczynamy, ale nikt nie steruje "odgórnie" i można moderować dyskusje samemu.".

  Ja również zauważyłam kilkakrotny spadek ilości odsłon poszczególnych notek.  Dziesięć notek, jakie napisałam od 10 lutego ma w tej chwili w sumie 5574 odsłon.  Gdy jednak popatrzymy na liczbę odsłon całego mojego bloga, to okaże się, iż 10 lutego bylo ich 6043511, a dzisiaj 6087839.  Przybyło więc 44328 odsłon.  Te dane są ze sobą sprzeczne.  Sugerują one, że prawie siedem razy wiecej Czytelników zagląda do moich starych notek niż do nowszych.  Jeśli przejrzeć rubrykę "moje wpisy" - okazuje się to nieprawdą.  Wniosek może być tylko jeden: licznik odslon błoga podaje zawyżone dane, a licznik odsłon poszczególnych notek - zaniża je.  Oba są niewiarygodne.

  Jeśli chodzi o notki z Naszeblogi.pl anonsowane na Niezalezna.pl, to Korus ma rację.  Sądzę, że ktoś z adminów doszedł do wniosku, że Niezalezna.pl ma zastąpić tzw. "stronę główną" [znaną z innych portali] i powinny się tam znaleźć wpisy, które się komuś z administracji szczególnie spodobały.  W efekcie utracono największą zaletę Naszych Blogów, jaką było równe traktowanie wszystkich notek.  Przedtem ukazywały się one na Niezalezna.pl w porządku chronologicznym, przez co Czytelnicy Niezalezna.pl mieli zawsze aktualną informację o tym, co dzieje się w portalu Naszeblogi.pl.  Teraz są tego pozbawieni.  Co więcej, ta "strona główna" jest wyjatkowo niechlujnie prowadzona.  Wpisy przebywają na niej przez 3-4 dni, a fakt ten jest maskowany codzienną zmianą daty.

  Sprawia to wrażenie, że w Naszych blogach panuje chaos - zniechęcający do odwiedzania tego portalu.  Nie wiem, czy jest to skutkiem jakiegos spisku [jak sugeruje Korus], czy też nie, ale warto zwrócić uwagę, iż w styczniu 2017 "zmodernizowano" Salon24, a w lutym 2017 - Naszeblogi.pl.  W obu przypadkach dokonano posunięć utrudniających blogerom propagowanie swych notek i/lub dyskusję nad nimi.  Te dwa portale miały największy zasięg w prawicowej blogosferze.


  P.S.

Powrócił dawny, chronologiczny sposób umieszczania notek z Naszeblogi.pl na Niezalezna.pl,  Wygląda na to, iż Korusowi i mnie udało się przekonać adminów [24.02 godz. 8:32].

  

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości