elig elig
1612
BLOG

Druga debata Hillary Clinton - Donald Trump

elig elig Polityka Obserwuj notkę 49

  

Znowu zarwałam noc - z niedzieli na poniedziałek [9/10 2016] i obejrzałam w TVP Info drugą już debatę między Hillary Clinton i Donaldem Trumpem [pierwszą opisałam {TUTAJ}].  Muszę powiedzieć, iż zaniepokoiła mnie ona.  O jej przebiegu można przeczytać {TUTAJ} i {TUTAJ}.  Przerodziła się w kłótnię z magla, skutecznie zniechęcajacą do OBU kandydatów [przynajmniej takie jest moje zdanie].  Winę za to ponosi sztab pani Clinton, który uznał, że najlepszym pomysłem będzie wyciągnięcie Trumpowi jakichś wulgarnych wypowiedzi na temat kobiet, wygłoszonych przez niego jedenaście lat temu.

 Na odwet nie trzeba było długo czekać.  Trump dotarł do kobiet molestowanych seksualnie przez Billa Clintona w czasie prezydentury tego ostatniego, zrobił z nimi konferencję prasową przed debatą i sprowadził je na salę w której ona się odbywała.  Clinton stwierdziła, że Trump nie nadaje sie na prezydenta, a Trump oznajmił, iż Bill Clinton zgwałcił dwunastoletnią dziewczynkę, a Hillary z niej szydziła.  Te kwestie wypełniły pierwsze 30 minut debaty.  Potem padały pytania ze strony publiczności oraz internautów.  Mówiono o Obamacare, uchodźcach i bezpieczeństwie USA, a także o polityce zagranicznej i stosunku do Rosji.  Według mnie Trump był bardziej rzeczowy, a Clinton biegała po całej scenie i wyrzucała z siebie potoki "mowy-trawy", bardzo poprawnej politycznie.

 Trump przypomniał sprawę e-maili skasowanych przez Clinton i zapowiedział, że jesli wygra wybory, to powoła specjalnego prokuratora do zbadania działalności Clinton.  Zagroził jej nawet więzieniem.  Na wszystkie zarzuty Trumpa Clinton miała tylko jedną odpowiedź: "Trump kłamie".  Twierdziła tak zupełnie gołosłownie.  Słuchając tego wszystkiego, odniosłam wrażenie, że ani Trump, ani Clinton nie nadają się na stanowisko prezydenta Stanów Zjednoczonych.  Z dwojga złego wolałabym Trumpa, bo ma on czasem przebłyski zdrowego rozsądku i może się jeszcze poprawić.  Clinton ma mózg kompletnie wyprany w ciągu jej trzydziestu lat kariery politycznej i niczego nowego nie należy się po niej spodziewać.

 Współczuję Amerykanom!!!  

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka