elig elig
315
BLOG

Adam Słomka chce żerować na Zygmuncie Mierniku?

elig elig Polityka Obserwuj notkę 15

  

W portalu Wp.pl ukazał się artykuł Jacka Gądka "Prezydent Andrzej Duda ułaskawi Zygmunta Miernika?" {TUTAJ}.  Zaczyna się on od stwierdzeń:
 "• Zygmunt Miernik odsiaduje 10 miesięcy więzienia za rzucenie tortem w sędzię 
• Prezydent Andrzej Duda rozważa ułaskawienie go 
• Doradzająca prezydentowi Zofia Romaszewska namawia Dudę do takiej decyzji 
• - 10 miesięcy więzienia to jest czysta łobuzerka i zemsta - mówi WP Romaszewska 
• Pałac Prezydencki nie ujawnia, czy wpłynął formalny wniosek o łaskę dla Miernika".

 Ucieszyła mnie wiadomość o stanowisku pani Zofii Romaszewskiej w tej sprawie.  Ja sama ponad trzy tygodnie temu napisałam notkę "Prezydent Andrzej Duda powinien ułaskawić Zygmunta Miernika" {TUTAJ}.  Z dalszego ciągu tekstu Jacka Gądka dowiedziałam się jednak, iż nie wszyscy pragną uwolnienia Zygmunta Miernika.  W szczególności nie chcą tego współpracownicy Zygmunta Miernika z organizacji "Niezłomni" i KPN Adama Słomki.  Ten ostatni oświadcza:

 "- Ułaskawienie Miernika jest bardzo realne i bardzo bym tego nie chciał. Nasz protest się świetnie rozwija, nowi ludzie przychodzą. W ten sposób naciskamy na PiS, żeby nie był taki miękki, zaczął pozbywać się komunistycznych prokuratorów i sędziów. Symbolem tego ruchu jest Miernik. Jeśli go nam szybko puszczą, to utrudnią nam działanie. Wcale więc nie zabiegam o to ułaskawienie - mówi WP Adam Słomka.".

 Jeśli Jacek Gądek wiernie cytuje słowa Adama Słomki, to są one jakims horrendum.  Przecież celem owego protestu, który "świetnie się rozwija" jest  właśnie uwolnienie Zygmunta Miernika.  Słomka nie chce jednak tego, bo woli wywijać Miernikiem - więźniem politycznym - jak sztandarem.  Postępując w ten sposób oszukuje on uczestników swego protestu.  Co wiecej wykazuje się skrajnym cynizmem.  Przecież Zygmunt Miernik ma już swoje lata i pobyt w więzieniu nie wpływa dobrze na jego zdrowie.  Adam Słomka jest gotów poświecić je dla swej propagandy.

 Ja osobiście wolę mieszkać w kraju, w którym wieźniów politycznych nie ma.  Mam nadzieję, że i Andrzej Duda woli być prezydentem takiego państwa.  Wołam więc:  Uwolnić Zygmunta Miernika!!!

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka