elig elig
577
BLOG

Oświadczenie

elig elig Rozmaitości Obserwuj notkę 21

  

Oto fragment wczorajszej [27.06.2015] korespondencji między mną, a adminem portalu Niepoprawni.pl:

  "to co stoi na przeszkodzie, byś nie męcząc się z nami, a my z Tobą - po prostu zrezygnowała ze "słupa ogłoszeniowego" jakim jest dla Ciebie portal Niepoprawni.pl?

Zamiast "stawiać się okoniem" po prostu z pokorą przyjmij zasady, jaki tu obowiązują i... pisz dalej, ale bez promowania portali [Salonu24 i NEonu24], o których wspomniałem w poprzedniej korespondencji.

Pozdrawiam i życzę chociaż odrobinę samokrytycyzmu,

Satyr - administrator portalu Niepoprawni.pl".

 

  Od czego zaś wszystko się zaczęlo?  Od listu Satyra:

 

  "Witam Cię Elig!

1) Pozwoliłem sobie zaingerować w Twój tekst
(tutaj: http://niepoprawni.pl/blog/elig/dobre-teksty-o-polskiej-polityce).
Zamieniłem ukośnik na nawias zwykły. (...) 

2) W przyszłości postaraj się nie zamieszczać linków do Salonu24 czy NEon24.

3) Odnoszę wrażenie, że nasz portal Niepoprawni.pl traktujesz jako... słup
ogłoszeniowy.(...)".

 

  No cóż, sprawa wydaje się drobna - zamiana ukośników na nawiasy, bo adminowi wydawalo się, że tak będzie ładniej.  Co innego jest jednak ważne.  Publikuję od sześciu lat w kilku portalach, napisałam ponad 2160 notek.  Nigdy, powtarzam - nigdy nie zdarzyło się, by którykolwiek z adminów ingerował na własną rękę w treść lub formę moich tekstów.  Nikt nigdy nie włamywał się do moich wpisów i nie próbował czegokolwiek w nich zmieniać.  Satyr jest pierwszym, który "pozwolił sobie" na to.  W dodatku zrobil to bez uprzedzenia, informując mnie dopiero po fakcie.

 

  Nic na to nie poradzę, ale straciłam poczucie,  że moje notki umieszczone w portalu Niepoprawni.pl są bezpieczne.  Wobec tego postanowilam zaprzestać publikowania ich w portalu Niepoprawni.pl /zgodnie zresztą z sugestią Satyra/.  Moich czytelników zapraszam na inne  portale, n.p. na Naszeblogi.pl czy Wirtualnemedia.pl /i kilka innych/.  Dziękuję im za ponad trzy lata współpracy.

 

 
elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości